Velkomen til gapahuken i Kvenndalen!

Søndag 27. september er det «Gapahukens dag», og i samband med dette inviterer Eidet vel til familiedag ved Kvennbu, den flotte gapahuken dei har i Kvenndalen.

Digital brannvernuke - pressemelding

Mange småbarnsforeldre har ingen plan når brannalarmen går. Når det begynner å brenne står nær halvparten av småbarnsforeldrene uten noen plan for å få barna i sikkerhet, viser ny undersøkelse.

Sommarlesande surnadalingar

Det var meir utfordrande å delta i «Sommarles» i år, men surnadalingane likar tydeleg nok utfordringar og heldt leseferdigheitene ved like også denne sommaren.

Nytt frå skatteetaten: Overtek skatteoppkrevjar-oppgåver

Skatteetaten overtek ansvaret for kommunale skatteoppkrevjar-oppgåver frå 1. november.

Støtte til kulturlivet

Det finst fleire ordningar for å hente støtte til kulturlivet, også på hausten. Dei er gjerne meir «spissa», så ordningane passar ikkje for alle. Men her er i alle fall nokre:

Krisesenteret for Orkdal og omegn søker miljøarbeider i 100% stilling.

Surnadal kommune er samarbeidskommune i Krisesenteret for Orkdal og omegn og vidareformidlar difor stillingsannonsen under:

Kom og hent husnummerskilt !

Surnadal kommune sit på ei mengde uavhenta husnummerskilt.

Surnadal barne- og ungdomsskule - grunnsteinnedlegging

Endeleg er vi i gang!

Biblioteket opnar igjen

Surnadal kulturhus er no opna igjen på dagtid og det fører også til at biblioteket kan gi eit betre tilbod.

Besøksrutiner ved Surnadal kommunehus