Topp vasskvalitet på alle badeplassar!

I desse varme høgsommardagar er det greitt å kunne slå fast at også badevasskvaliteten i kommunen har topp kvalitet:

Ny nettbutikk for bygdebøker

Interessa for dei nye bygdebøkene for Surnadal har vore stor, ikkje berre blant innbyggarane i Surnadal kommune. Både frå andre stader i landet og frå utlandet kjem det jamt spørsmål om kvar bøkene er å få tak i.

Informasjon om anleggsabeid i Folldalen veke 24

Melding frå Byggleiar

No startar sikringa av Kvanne ferjekai

Møre og Romsdal fylkeskommune startar på sikringa av Kvanne ferjekai måndag 21. juni.

Informasjon om arbeid i Folldalen veke 24 - 28

Melding frå byggleiar:

Meldingar frå Surnadal bibliotek

Melding om overgang frå gult til grønt beredskapsnivå i barnehagane og skulane i Surnadal kommune frå tysdag 01.06.21

Vi er glade for å informere om at kommuneoverlege Bjørn Buan saman med leiarane i oppvekst, i dag har vorte einige om å gå frå gult til grønt beredskapsnivå i barnehagane og skulane i Surnadal frå i morgon tysdag 01.06.21.

Testing korona denne veka (veke 22)

Denne veka er det open teststasjon for koronatesting måndag, onsdag og fredag. Bestill koronatesting på c19.no

Vedtak på namn: Modalan

SØK SOMMARJOBB-17 2021!