Kultur: Tilskottsordningar med fristar i april

Bilde av Diktarheimen Kleiva. - Klikk for stort bildeDiktarheimen Kleiva

Søknadsfrist er 7. april for:

• Fremming av kandidat til Kleivaprisen
  • Kleivafondet

Kleivaprisen er Surnadal kommune sin kulturpris. Kleivafondet skal gå til enkeltståande tiltak som fremmar kulturelle og lokalhistoriske fomål i kommunen. Skriftleg, grunngjeve framlegg på kandidat til Kleivaprisen og søknad på Kleivafondet skal sendast til post@surnadal.kommune.no eller Surnadal kommune, Bårdshaugvegen 1, 6650 Surnadal

Søknadsfrist er 30. april for:

• Fast, regelmessig leige av gymsalar, hall og svømmehall for det kommande skuleåret.  SØKNADSSKJEMA (KF-291)
  • Lag og forsamlingshus som skal søkje om kulturmidlar. SØKNADSSKJEMA  (KF -109)
  • Tilskott til leikeplassar. SØKNADSSKJEMA (KF-466)
  • Tilskott til 17. mai-arrangement. Gjeld til hovudarrangementet i dei fem tidlegare skulekrinsane Todalen, Stangvik, Mo, Bæverfjord og Bøfjorden. Tilskotssum kr 3000/krinsen. Søknad skal sendast til post@surnadal.kommune.no eller Surnadal kommune, Bårdshaugvegen 1, 6650 Surnadal.